Tatran RAKO Rakovník - So. Hudlice 2:1

20.02.2012 21:03

První utkání na turnaji ve Strágu nás zastihlo v období, kdy se polovina týmu rekreovala na horách nebo byla nemocná. Proto bylo nutné povolat hráče mladších žáků, kterým patří dík za předvedené výkony. Jmenovitě: Libor Drozda, Adam Andrt, Tomáš Hornof, Milan Nováček a Karel Berky.

Počasí bylo opravdu "hnusný"! Pršelo se sněhem, všechno hend tálo, foukal vítr. Nic moc. /Samozřejmě/ nebyl k utkání na turnaji delegován žádný rozhodčí, takže to zase zbylo na mě, bohužel.

Velmi zřídka kdy se stane, že prvním faulem v utkání je hned pokutový kop. Možností být prvním střelcem zápasu mohl být neurčený střelec penalty, Patrik Vitner. Ovšem lajdácké provedení si gólem ani nezasloužilo skončit. Renomé si napravil po centru z pravé strany, kdy míč odražen od Patrikovi hlavy skončil nekompromisně v síti Hudlic. - 1:0.

Poté mi už byla taková zima na ruce, že jsem se konečný výsledek dozvěděl až v kabině od Radka Tůmy. Musel jsem stále myslet na zničené rukavice od bodláků, které na mě políčil mladej Tůmis.